آنچه باید نوشت

خرید بک لینک

عزیز دلم...اولین بار بود که خودت برام ویس فرستادی می دونی چقدر دوست دارم؟ می دونی چقدر ذوق تو صدات وقتی باهام حرف می زنی برام جذابه؟

باهام حرف بزن...بیشتر حرف بزن...احساستو به زبون بیار

انشاالله

نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم تیر ۱۴۰۲ساعت 5:45 توسط من|

آنچه باید نوشت...

ما را در سایت آنچه باید نوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: شنبه 31 تير 1402 ساعت: 11:31

یه نفر اینجا برای یکی از پستام کامنت گذاشته خیلی حال بهم زن نوشتی بچه...جرئت داری خودتو معرفی کن.. من برا کسی نمی نویسم ...صرفا میخوام حس و حالم برا خودم ثبت بشه...ولی به نظرتون حرفام حال بهم زنن؟

نوشته شده در جمعه سی ام تیر ۱۴۰۲ساعت 14:20 توسط من|

آنچه باید نوشت...

ما را در سایت آنچه باید نوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: شنبه 31 تير 1402 ساعت: 11:31

صفحه بندی